Momci, puštajte brkove, počeo je Movembar

Movembar, inače poznatiji kao novembar je mesec brkova, to je godišnji događaj kada muškarci svih uzrasta, širom sveta puštaju brkove.

Cilj ove globalne kampanje je da podigne svest o zdravlju muškaraca, posebno svest o opasnostima od karcinoma prostate.

Tačno pre deset godina, grupa mladih Australijanaca, inspirisana dostignućima žena u borbi protiv karcinoma dojke koje traju tokom oktobra meseca, rešila je da pokrene kampanju koja ima za cilj podizanje svesti kod muškaraca o karcinomu prostate.

Movembar, ova kampanja, je dobila ime od reči “Mo” – australijski sleng za brkove i reči novembar, naziv meseca tokom kojeg se sprovodi kampanja. Od samog početka, kada su definisana, pravila nisu menjana. Poslednji dan oktobra, muškarci koji učestvuju u kampanji poslednji put briju brkove. Narednih mesec dana ih neće brijati, a jedno od pravila je da brkovi ne smeju biti spojeni sa zulufima.

Foto: nicholasjv.blogspot.com
Foto: nicholasjv.blogspot.com

Od Australije, ova kampanja se veoma brzo širila svetom, sve više se govori o raku prostate koji statistički pogađa svakog šestog muškarca.

Ako se pitate kako će neko znati zašto ste pustili brkove, vrlo jednostavno, ako ste muškarac koji inače ne nosi brkove, sigurno će vas svi pitati zašto ih odjednom puštate. Vaš odgovor je – Učestvujem u Movembru, globalnoj kampanji koja se odnosi na podizanje svesti o karcinomu prostate. Tako se budi interesovanje.

Foto: nextgenfarmer.com

One comment

  1. Brkovi jako veliki gir, mislim da šala nije loša, samo napred, odličan članak.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *