Home / Kafa sa tetkom / Koje je najlepše lice na svetu? Tvoje!
Koje je najlepše lice na svetu? Tvoje!

Koje je najlepše lice na svetu? Tvoje!

Ovo je izgovorila Este Loder, osnivač jednog od najpoznatijih kozmetičkih carstava, koja je umrla pre deset godina od srčanog udara, u svojoj 98. godini i koja je imala vrlo intenzivan život.

Este Loder je izmislila uzorke koje danas dobijamo u parfimerijama kako bi pre kupovine mogle da isprobamo prozvod. Uvela je revouluciju u marketing uvodeći koncept “kontakt sa kupcem, zajedno sa pokolon uzorcima. “Kad prestaneš da pričaš, izbugio si mušteriju”, bio je njen moto.

Magazin Time, proglasio ju je jednom od 20 najuticajnijih poslovnih ličnosti dvadesetog veka, jedina je žena na toj listi, ostalo su muškarci.

Ćerka oca Francuza i majke Čehinje, Este Loder je uvek privlačila kozmetička industrija i jednog dana je, na nagovor svog ujaka koji se bavio proizvodnjom kozmetike ručno praveći kreme i prodavajući ih od vrata do vrata, odlučila da iskoristi svoje komunikacione veštine i počne da prodaje njegove proizvode u kozmetičkim salonima i hotelima.

Ovu ženu smatraju pionirom u svetu lepote. Kompaniju je osnovala 1946. godine, ubrzo posle rata, a prvu prodavnicu je otvorila u Njujorku, u kojoj je primenila inovativnu prodajnu tehniku – “dodirnite i porazgovarajte”, koja je trebalo da promoviše proizvode tako što će ih kupac odmah isprobati. Pored toga, ona je uz svaku kupovinu davala i uzorak proizvoda čime je uvela u marketing novu, do tad neviđenu strategiju.

Este je takođe bila prva koja je za zaštitno lice svojih kampanja uzimala poznate žene, mnoge glumice, među kojima su i Paulina Poriškova, Elizabet Harli ili Gvinet Paltrou bile zaštitna lica njenih kolekcija.

este 21

Ova žena će ostati upamćena po tome što je bila osnivač pionirske firme za proizvodnju kozmetike. Trenutni direktor ove kompanije je Leonard Loder, njen sin.

Kompanija Este Loder stoji iza jedne od najvećih dobrotvornih inicijativa u borbi protiv raka dojke Pink Ribbon kampanje.

“Otkrila sam da je broj žrtava AIDS-a, o čemu se toliko govorilo, upola manji od broja žena koje umiru zbog raka dojke, a nije bilo nikoga ko bi govorio u ime žena koje boluju od ove bolesti.” – rekla je Este kada su je pitali za razlog pokretanja ove kampanje.

Kompanija Este Loder danas ima prodavnice u 150 zemalja sveta a 25 proizvoda ove kompanije smatraju se najpoznatijim brendovima.

„Lepota je stav, ne postoje ružne žene, samo one koje ne brinu o sebi i svom izgledu ili veruju da nisu atraktivne” – izjavila je u jednom intervjuu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*