Kako postići psihološko blagostanje

Prema studiji profesora Kerola Rifa, sa Univerziteta u Viskonsinu, psihološko blagostanje se može postići primenom šest ključnih stvari i to:

  1. Budite samostalni
  2. Naučite da živite u sredini u kojoj
  3. Radite na sebi
  4. Negujte odnose s drugima
  5. Prihvatite sebe
  6. Imajte cilj u životu

Samostalnost je veoma važna, morate znati da vodite računa o sebi, donosite samostane odluke i naravno, budete finansijski nezavisni. Finansijska nezavisnost uvek sa sobom nosi i zavisnost neke druge vrste a samim tim i veliko nezadovoljstvo.

Naučite da živite u sredini u kojoj živite, poštujte pravila zajednice i prilagodite svoje ponašanje. Ukoliko osećate snažan otpor prema sredini u kojoj ste, promenite je inače ćete trpeti veliki pritisak.

ID-10054770

Svakoga dana radite na sebi, to podrazumeva učenje, ali i preispitivanje sebe, priznavanje grešaka, analiziranje učinjenog, sve to doprinosi ličnom razvoju. Naučite da se nosite sa promenama u životu, vreme teče, sa njim se mora menjati i percepcija nekih stvari.

Za psihološko blagostanje veoma je važan odnos sa članovima porodice, negujte porodične odnose, provodite praznike sa porodicom, gradite odnos poverenja sa roditeljima i ostalim članovima porodice, to pruža sigurnost, porodica je uvek tu kada imamo probleme.

Prihvatite sebe onakvim kakvi jeste, ne idite protiv svoje prirode da biste ličili na nekog drugog. Negujte pozitivan stav, potiskujte negativne misli, radite ono što vas čini zadovoljnim, eliminišite sve ono što vas čini nezadovoljnim i nespokojnim.

Uvek imajte neki cilj kome ćete stremiti. Ako ste završili škole, udali se, rodili decu, izgradili karijeru, ne dozvolite da živite po navici, ne mora to biti ništa epohalno, prosto ne dozvolite da vam dani budu isti, odredite sebi neki mali cilj i stremite ka njemu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *