Home / Kafa sa tetkom / Blogomanija 2013 – Ideš li?
Blogomanija 2013 – Ideš li?

Blogomanija 2013 – Ideš li?

Dva pitanja koja nikako ne možete da izbegnete u toku godine su – Gde ćeš na odmor? i – Gde ćeš za Novu godinu? Ovih dana, ako ste bloger, tviteraš, korisnik društvenih mreža, ako se viđate sa svojim onlajn prijateljima, ali i ako se ne viđate, uživo ili putem poruka, svakodnevno kruži pitanje – Ideš li na Blogomaniju?

Prošlogodišnja Blogomanija održana je na Staroj planini, o tome kako je bilo pisala sam ovde, kao i o tome zašto me je vrlo dugo posle toga držala pozitivna energija koje sam se tamo nakupila.

Ova Blogomanija, biće održana od 28. novembra do 31. decembra na Kopaoniku a baviće se sledećim temama – Digitalni marketing i PR, Content i Društvene mreže.

Cilj ovogodišnje Blogomanije je razmena regionalnog i međunarodnog iskustva pri kreiranju uspešnih priča i dobrog sadržaja, kako od strane pojedinaca, tako i na korporativnom nivou. Sve više se govori o content marketingu, spominje se storytelling kao novi-stari vid marketinga. Na Blogomaniji 2013 će biti reči o svim ovim novim pojmovima, objasnićemo šta je to content (sadržajni) marketing, kako nastaju prave priče, zašto pripovedanje ne znači i laganje.

Spisak predavača možete pogledati ovde, kao i sve informacije o smeštaju ceni, pratećim sadržajima.

1391872_10153305354950577_426798252_n

Zašto treba da idete na Blogomaniju?

Prvo – da upoznate ljude. Drugo – da nešto naučite. Nećete naučiti sve, ali ćete saznati od koga možete da učite. Oko nas, u ovom virtuelnom svetu,  nalazi se puno ljudi od kojih se mnogo može naučiti a koje, igrom slučaja, niste otkrili, ono što ne naučite na Blogomaniji, naučićete kasnije, prateći ono što rade i pišu.

Ako ste jugonostalgičar, da doživite Jugoslaviju u malom. Čar Interneta, pored nebrojeno informacija koje nam pruža je – povezivanje. Da ga nema, izgubili bismo kontakt sa mnogim ljudima, dok mnoge druge nikada ne bismo upoznali.

Treće – da se dobro zabavite i napunite svoje lične baterije o čemu sam pisala u tekstu linkovanom na početku.

Četvrto – nedavno je objavljeno da se na evropskom nivou ova godina naziva godinom pink preduzetništva, odnosno, da zbog krize sve više žena počinje da se bavi preduzetništvom a da prednjači online preduzetništvo. Naučićete kako da na finansijski najbezbolniji način, putem blogovanja predstavite ono što radite.

Ako ste ovog trenutna odlučili da idete, prijave ovde.

Vidimo se!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*