Home / Kafa sa tetkom / Quo vadis svete?!
Quo vadis svete?!

Quo vadis svete?!

Nemate posao – iznajmite svoje grudi

Jedna nezaposlena dvadesetosmogodišnja majka objavila je oglas na Internetu da iznajmljuje svoje grudi istopolnim parovima koji ne mogu da doje svoju decu. Oni koji žele da iznajme grudi ove žene, obavešteni su da je u dobrom zdravstvenom stanju, da je najzdravija hrana za bebe majčino mleko i da ovu uslugu mogu dobiti za 20 eura po obroku a da je ona raspoložena da svakome svoje grudi iznajmi deset puta dnevno.

Muškarci se teže oporavljaju od porođaja

Studija objavljena u Journal of Sekual Medicine, pokazala je da muškarci nakon rođenja deteta imaju smanjenu seksualnu želju, ali ne iz istih razloga kao i prethodnih decenija kada su tvrdili da svoje supruge više ne doživljavaju kao seksualna bića, već zbog preteranog stresa i umora. Pretpostavljamo da im je trudnoća predstavljala stres a da je umor izazvan neprekidnim noćnim ustajanjem, presvlačenjem i dojenjem bebe. Kako kažu seksualno nezainteresovani muškarci, jedan od glavnih razloga za nezainteresovanost je i ptreterana briga za zdravlje žene posle porođaja. Očekujemo da stručnjaci uskoro posavetuju žene da svoje muževe pošalju na jedan duži oporavak sve dok bebe ne napune bar godinu dana.

Tate preko četrdeset godina – ne, nikako!

Nedavno su objavljeni rezultati naučne studije koji pokazuju da mame preko četrdeset godina rađaju super inteligentnu decu.  Najnovija istraživanja upozoravaju da tate preko četrdeset “prave” decu koja će najverovatnije bolovati od autizma ili šizofrenije. Petpostavljamo da sve ovo može da se izbegne ako žene rađaju decu sa  mnogo mlađim muškarcima a muškarci sa mnogo starijim ženama. Približno ista godišta, naročito oko četrdesete godine, nisu preporučljiva.

Za prinčeve smo znali, ali šta je sa konjima?

Još jedno veoma ozbiljno istraživanje utvrdilo je da princ na belom konju ne postoji! Žao nam je, drage dame, ali, ne smeta da maštate, kažu istraživači, čak naprotiv, zdravo je!

Kreativnost, šta to beše?

U želji da budu kreativne i da što pre osvoje tržište, mnoge kompanije zaboravljaju kome se obraćaju, važno je da se priča, ali u eri društvenih mreža, sve može da krene po zlu.

Pravu buru na Twitteru izazvala je francuska kompanija Le leon koja je želela što pre na tržište da plasira svoju novu liniju kašmirskih džempera. Ništa ne bi bilo strašno da ove džempere ne reklamiraju kao džempere za nezaposlene i da isti ne koštaju 285 eura!

Kompanija je otpužena za neosetljivost kada je u pitanju ovaj globalni problem.

Zadnjeg dana jula, ova kompanija je otvorila sajt za prodaju na kome je ponudila džemer sa natpisom – Nezaposlen, po ceni koja iznosi trećinu naknade za nezaposlena lica u Francuskoj. Tvorac ove linije džempera pokušao je da popravi stvar rekavši da su svi ljudi pomalo nezaposleni a da, u krajnjem slučaju, ljudi ovaj džemper mogu da nose vikendom, kad ne rade!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*