Home / Porodica i zdravlje / Ubrzajte svoj metabolizam
Ubrzajte svoj metabolizam

Ubrzajte svoj metabolizam

Metabolizam se razlikuje od osobe do osobe, usporen metabolizam je često “krivac” za višak kilograma, a pored nekih drugih razloga može biti posledica loše i nepravilne ishrane.

Evo nekoliko načina kako da naterate organizam da sagoreva više kalorija:

–          uvedite pet obroka – doručak, užina, ručak, užina, večera;

–          ne preskačite doručak, neka vam taj prvi obrok bude najobilniji, ukoliko ga preskočite, bićete do prvog sledećeg obroka gladni a organizam će usporiti metaboličke funkcije kako bi štedeo energiju i kalorije će pretvarati u masne naslage;

–          većinu kalorija koje treba da unesete u organizam jedite u prom delu dana, večera neka bude lagana;

–          tokom obroka i između, pijte dosta tečnosti koja će smanjiti osećaj gladi;

–          redovno spavajte, poremećaj sna izaziva metaboličke promene i povećava osećaj gladi;

–          jedite žitarice, povrće,ribu, voće

–          ne izbegavajte hleb i testenine samo vodite računa o količini;

–          bavite se nekom fizičkom aktivnošću, idite u teretanu, na aerobik, plivanje, trčite, ako vam je problem da uklopite to u svoje dnevne aktivnosti onda izbegavajte lift, gde god možete idite pešice, trudite se da se fizički aktivirate bar svakog drugog dana.

FreeDigitalPhotos.net

Ne očekujte promene preko noći, ali ako uvedete red u svoju ishranu i budete se toga pridržavali, efekti će biti dugotrajni, mnogo bolji nego kod držanja dijeta posle čega se kologrami skoro uvek vraćaju.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*