Home / Kafa sa tetkom / Promovisanje prostitucije ili reklama?
Promovisanje prostitucije ili reklama?

Promovisanje prostitucije ili reklama?

Smatra se najstarijim zanatom na svetu što znači da su žene ranije od muškaraca koji su podigli kamen kako bi njime pogodili zver i dobili večeru otkrile da nudeći svoje telo mogu da dobiju neke stvari, recimo deo večere, nelogično ali je tako.

Danas je vrlo profitabilna kriminalna aktivnost, zauzima drugo mesto, odmah posle trgovine drogom.

Svaka prostitucija je oblik eksploatacije i iza svake žene koja prodaje svoje telo krije se  zlostavljanje neke vrste, od fizičkog do ucene, sve žene koje se time bave su u to uvučene najčešće prikrivenim metodama, od kad je sveta i veka.

Danas je prostuticija legalna u 22 zemlje sveta. Prostitutke “visoke klase” zarađuju i do 10.000 dolara za jednu “seansu”, dok prostitutka u Južnoj Africi može da se kupi za samo 1 dolar.

Seks se smatra najbrže rastućim poslom na svetu, u vreme krizne kakva je ova koja ne prolazi, žena je roba koju je lakše prodati i na njoj zaraditi nego bilo šta drugo.

Luj Viton, poznati brend, predstavio je ovog meseca promotivni video zgob čega je odmah optužen za promovisanje prostitucije i da prave paralelu između luksuza i prostitucije kao oblika eksploatacije, zlostavljanja i kriminalnih radnji. Od Marka Džekobsa, umetničkog direktora, zatraženo je izvinjenje, no on nije želeo da se izvini zbog ovog videa braneći se da je video naručen.

Na snimku možete videti da sve nedvoslmisleno asocira na prostituciju, manekenke oskudno obučene šetaju noću po ulicama Pariza  a sve se završaa bukom u bekstejdžu pred sam izlazak na modnu pistu.

Odmah nakon što se video pojavio, francuski časopis Monde optužio je Marka Džekobsa za nedopustivo poigravanje sa globalnim problemom kakva je prostitucija prikazujući ga kao nešto interesantno, prihvatljivo i glamurozno, no ovaj video je postigao svoj cilj, prašina je podignuta.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*