Home / Kafa sa tetkom / Gde su granice marketinga?
Gde su granice marketinga?

Gde su granice marketinga?

Sigurno ste već pogledali video  „Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života“ u kome je kroz fotografije napraljenje za godinu dana prikazana devojka koja  je žrtva nasilja i koji se završava apelom “Pomozite mi. Ne znam da li ću dočekati sutra.” Kada se pojavio, ovaj video je izazvao sumnju, da li se radi  o pravoj žrtvi nasilja ili je u pitanju neka kampanja, ko stoji iza svega, najzad, otkriveno je da je video dobro osmišljen način da se ukaže na nasilje koje trpe žene.  Mnogi  svetski portali već su pisali o ovom videu i tome da je nadmašio očekivanja autora jer ga je, od 18. marta kada je postavljen na YouTube, pogledalo preko tri i po miliona ljudi.

 

Dok ovaj video koji upozorava da je nasilje nedopustivo gledaju ljudi širom sveta, nasilje nad ženama se i dalje dešava a ponekad može da posluži i u marketinške svrhe.

Na fesbuk stranici Clendy Home & Care koja se odnosi na proizode za higijenu, pojavila se reklama za Kit Elite, mikrofiber krpu, koja, kako kažu, može da ukloni sve mrlje. Fotografija koja je izabrana kako bi se promovisala ova čudesna krpa odmah je izazvala različite komentare.

Kao što možete da vidite, na njoj je muškarac sa krpom u ruci a iza njega se vidi nago telo devojke.

Ono što možete da pomislite je da su njih dvoje upravo vodili ljubav i dok ona ostaje u krevetu da spava, on, kao i svaki muškarac, prosto je nezamislivo da nije tako, ustaje da ukloni tragove divljeg seksa i očisti kuću dok se uspavana princeza ne probudi. Međutim,mnogi smatraju da ova fotografija može da asocira i na mesto zločina – zločin je počinjen, sad nam je samo potrebna čarobna mikrofiber krpa da uklonimo tragove.

Pa ko kako doživi reklamu za ovu krpu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*