Bred Pit prvi muškarac u istoriji koji će biti zaštitno lice parfema Chanel No 5

Po prvi put u istoriji, jedan muškarac će biti zaštitno lice najpoznatijeg parfema na svetu, ko drugi nego Bred Pit.

Na YouTube su se pojavili kratki video spotovi u kojima Bred Pit postavlja pitanja – Kada, gde, da li ste srećni… Odgovori na ova pitanja biće objavljeni 15. oktobra.

Kako navode strani mediji, Bred Pit će za ovu kampanju biti plaćen 7 miliona dolara.

Kar Lagerfeld, glavni dizajner modne kuće Šanel potipisao je ugovor sa Bredom Pitom i tako će ovaj popularni glumac stati rame uz rame sa glumicama koje su takođe bile zaštitno lice ovog parfema.

Lagerfeld je smatrao da je krajnje vreme da zaštitno lice ovog parfema bude muškarac i izbor je pao na Breda jer pored sebe ima jednu od najlepših žena na svetu, i sam je veoma lep, talentovan je glumac i producent, bavi se humanitarnim radom i jedan je od muškaraca kome  bi retko koja žena rekla – ne. Vreme je da unesemo neki nov duh u priču, rekao je Lagerfeld.

Najprodavaniji parfem na svetu, Chanel No 5, napunio je prošle godine 90 godina, a postao je popularan onda kada je Merilin Monro na pitanje šta oblači za spavanje, odgovorila – Samo nekoliko kapi Chanel 5. Smatra se prvim modernsm mirisom a tokom rada na kreiranju ovog parfema Koko Šanel je izjavila da želi parfem koji će na ženi stajati kao haljina. Tokom stvaranja parfema korišćeno je više od 80 sastojaka a priča se da je broj pet dodat uz ime jer je bio srećan broj Koko Šanel. Po drugoj priči, brojem pet je bila obeležena kombinacija koju je Koko izabrala.

Tokom godina, birajući zaštitno lice za ovaj parfem, kuća Šanel je uvek vodila računa da to bude osoba koja poseduje jedinstvenu kombinaciju seksualne privlačnosti, sofisticiranosti i večne lepote. Do sada su to bile samo žene a sada je sve to Šanel pronašao u Bredu Pitu.

Zvanična promocija parfema počeće polovinom novembra.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *