Otvoren novi Vapiano u Beogradu

U prelepom ambijentu, opuštenoj atmosferi i mediteranskim specijalitetima uživali su brojni gosti iz poslovnog i javnog sveta

U četvrtak, 16. Avgusta, otvoren je novi restoran Vapiano u Beogradu, u nesvakidašnjem enterijeru, mediteranskim specijalitetima  i uz veselu muziku za koju je bio zadužen DJ, uživali su pripadnici diplomatskog kora, poslovne javnosti, ali i poznate ličnosti iz sveta muzike, glume i sporta.

Dobrodošlicu je gostima poželeo Saša Trišić, vlasnik franšize Vapiano, koji je istakao da mu je velika čast što otvaraju drugi restoran Vapiano u Beogradu.

Saša Trišić

Baš na mestu gde moderno susreće klasično, u noći otvaranja, svi gosti uživali su u raznovrsnim ukusnim specijalitetima koji odlikuju Vapiano – domaćim pastama, pizzama, svežim salatama, kao i neizostavnim poslasticama. Gosti su nazdravljali domaćinima uz želje da uspešan rad takođe bude na „meniju“ ovog restorana.

Moto Vapiana koji proizilazi iz italijanske izreke „Chi va piano, va sano e va  lontano“, odnosno, „Onaj ko opušteno ide kroz život, živi zdravije i duže“ i u ovom restoranu je doslovce primenjen. Ljubitelji ovog koncepta moći će da uhvate dašak Mediterana, osete se prijatno u svetlom i otvorenom prostoru, a neobičan koncept pripremanja hrane, dnevno sveže i zdrave, pružiće im osećaj individualnosti.

I novi Vapiano biće restoran u kome gosti mogu doći spontano, bez bilo kakve pripreme, rezervacije i posebnog oblačenja, gde se mogu družiti sa svojim prijateljima potpuno neformalno ili uživati sa voljenom osobom. Ovde gosti ne moraju biti ni previše formalni ni previše opušteni, mogu biti ono što jesu, uz ispunjenje svojih kulinarskih želja.

Koncept Vapiano restorana nastao je u Nemačkoj, u Hamburgu 2002. godine, kao zajednički projekat Kent Hahnea, Klausa Radera i Marka Korziliusa. Dizajn i uređenje osmislio je Matteo Thun, arhitekta i dizajner enterijera iz Milana, inspirisan mediteranskim načinom življenja.

Saša Trišić, vlasnik franšize, izjavi je da je ukupna investicija u ovaj objekat 1,8 miliona evra, zaposleno je 100 mladih ljudi, a razlog za ovako veliki poduhvat, kako operativno tako i finansijski, proizilazi iz činjenice da je prvi restoran bez obzira na ekonomsku krizu stekao veliku popularnost kod Beograđana, i već treću godinu za redom beleži rast prodaje oko 25 odsto. Prvi beogradski restoran, drugu godinu za redom, zvanično je i najbolji u čitavom lancu Vapiana po pitanju kvaliteta, čistoće i usluge.

– Verujemo da će novi restoran vrlo brzo dostići popularnost prvog objekta, kao i da će biti prepoznata naša želja da duh ovog posebnog mesta očuvamo, ali mu kroz savremeni koncept damo moderan pečat. Vapiano kod Ruskog cara ima sličnu kvadraturu kao restoran u Ušće šoping centru, ali veći broj mesta za sedenje s obzirom na veću baštu – rekao Trišić.

Danas u svetu postoji više od 100 Vapiano restorana u 25 zemalja širom Evrope, Amerike i Bliskog istoka, računajući dva u Srbiji i jedan u Sarajevu. Vapiano brend je u konceptu restorana sveže i zdrave hrane proglašen za najbrže rastući u Evropi.

Zorana Arunović

Sestre Moldovan, Olivera i Nikolina

 

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *