Hello Kitty, simbol nevinosti, velikodušnosti, ljubaznosti i prijateljstva

Prvog novembra 1974. godine, rođena je Hello Kitty, maca sa crvenom mašnom zakačenom za levo uvo koja je postala fenomen i jedan od najpopularnijih brendova u svetu. Njena mama je dizajnerka Juko Šimizu.

Prvobitno namenjena devojčicama Hello Kitty je danas omiljeni lik i malo većih devojčica kao i mnogih svetskih zvezda. Možete je videti na raznim proizvodima, školskim torbama, majicama, nakitu, peškirima… Ona se čak može naći i na kreditnoj kartici, Američka banka od 2009. godine to omogućava svojim klijentima iako je bila optužena da koristi ovaj popularni lik kako bi privukla klijente.

Hello Kitty postaje popularan lik kasnih devedesetih godina prošlog veka, toliko popularan da je UNICEF ovoj izmišljenoj maci dodelio titulu specijalnog prijatelja dece i ona je od 1983. godine specijalni ambasador ove organizacije.

„Mama“ Hello Kitty, Juko Šimizu, izvor fotografije – en.wikipedia.org

Kitty je ime dobila po maci iz knjige “Alisa u svetu s one strane ogledala i šta je sve tamo doživela” koju je napisao Luis Kerol kao nastavak knjige “Alisa u zemlji čuda”, ali lik koji je poslužio kao glavna inspiracija za ovu macu, miljenicu devojčica je japanska figura “Maneki Neko” napravljena od keramike ili porcelana za koju se veruje da donosi sreću. Ova skulptura prikazuje mačku sa podignutom jednom šapom što u japanskoj kulturi znači poziv, često je drže u preduzećima i bankama, kao znak dobrog poslovanja i poziva na saradnju.

Maneki Neko, foto: goodsfromjapan.com

Kao što znate, ova slatka maca nema usta i zvaničan odgovor iz kompanije Sanrio koja je vlasnik ovog brendaje da joj usta nisu potrebna jer govori iz srca. Pretpostavlja se da  ogroman uspeh ove mace leži u tome što ne sugeriše mimikom usta raspoloženje, svako uz nju može biti i srećan i tužan, ona mu neće govoriti da treba da se oseća drugačije.

Hello Kitty živi u Londonu sa svojom porodicom i sestrom bliznakinjom Mini, koja da bi se razlikovala od Kiti nosi žutu mašnu. One čak imaju i različit karakter, Kiti je nestašna i radoznala dok je Mini stidljiva i rezervisana.

Od 1999. godine Kiti ima dečka koji se zove Dear Daniel. Ime je dobio po junaku iz britanskog filma Melody iz 1971. godine,  koji govori o jedanaestogodišnjem dečaku koji se prvi put zaljubljuje. Ovaj film za koji koji je muzikom obogatila grupa Bi Džiz nije imao neki veliki uspeh ali je u Japanu bio veoma popularan.

Hello Kitty simbolizuje nevinost, velikodušnost, ljubaznost i prijateljstvo. Voli da putuje, sluša muziku, čita, jede kolače i pije čaj sa svojim prijateljima. Njen moto  je – prijatelja nikad previše.

Pošto ima veliko srce i rado pomaže drugima, Hello Kitty u stvarnosti zaista pomaže drugima, pokrovitelj je mnogih dobrotvornih organizacija koje pomažu deci a dala je i svoj doprinos u prevenciji raka dojke. Pomogla je čak i da se prikupi pomoći za narod Haitija nakon zemljitresa. U poslednje vreme promoviše očuvanje energije i planete i čitave linije proizvoda ovog neodoljivog brenda napravljene su od recikliranih materijala.

Možda niste znali kakve lepe osobine krase ovu macu i kada svojoj devojčici kupite neki od proizvoda ovog brenda možete joj ispričati priču o prijateljstvu i velikodušnosti.  Ako obučete majicu na kojoj je lik Hello Kitty, imate je na torbi, minđušama, novčaniku, znajte da time promovišete najlepše osobine koje krase devojčice, malo veće devojčice i ljude uopšte.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *