Exsodus / FreeDigitalPhotos.net

Plivajte!

Temperature postaju polako letnje, još malo i na svim bazenima i kupalištima biće otvorena sezona kupanja, kako kod nas kažu.

Pre nego što krenete na neko od kupališta, zaboravite taj izraz – kupanje, kupaju se mala deca, u plićaku, kad več provodete dan pored vode, bio to bazen, reka, jezero, provedite ga plivajući.

Plivanjem ćete angažovati mišiće nogu, ruku, ramena, skoro isto kao i u teretani, samo ćete se manje naprezati, a plivanjem ćete ih ojačati. Dok plivate, voda će masirati celo vaše telo, čak i one kritične delove, stomak i butine. Ako ste u formi, plivanje će vam pomoći i da se oslobodite par kilograma viška, skoro svako ima problem sa nekim kilogramom više.

Ako imate problema sa bolovima u leđima, plivanje je odličan izbor. Istovremeno i vežbate i dobijate masažu i istežete svoje telo.

Pored toga što ćete aktivnim plivanjem raditi na ravnomernom oblikovanju svog tela, snazi i kondiciji, plivanje je odličan lek protiv stresa.

africa / FreeDigitalPhotos.net

Plivajući, podvrgavate se specifičnoj hidro terapiji koja leči um i telo, i ono što je vrlo važno – plivanje je odlično za cirkulaciju jer obezbeđuje pravilnu cirkulaciju krvi kroz organizam.

Ponesite dobru knjigu, muziku, potražite neko mesto gde nema previše gužve, ne preterujte ali plivajte što više.

A onda, kada se vratite kući možete da se okupate i utonete u san. Plivanje izaziva sladak umor koji leči od nesanice.

One comment

  1. nikako ne volim fizicke aktivnosti, ali mi plivanje uvijek godi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *