Home / Kafa sa tetkom / I ja mogu da budem predsednik – Barbi po peti put u trci za predsedničko mesto
I ja mogu da budem predsednik – Barbi po peti put u trci za predsedničko mesto

I ja mogu da budem predsednik – Barbi po peti put u trci za predsedničko mesto

Po prvi put za 53 godine od kako postoji, Barbi će zahvaljujući specijalno napravljenim cipelama sa platformom, samostalno stajati na svojim nogama i tako ući u trku za predsedničko mesto i osvajanje Bele kuće.

Ova najpoznatija i najvoljenija lutka na svetu simbolično će u okviru projekta koji sprovodi neprofitna organizacija White House Project, ovom “predsedničkom trkom” lobirati za veće učešće i vidljivost žena u politici.

Stajling ove predsedničke kandidatkinje, Barbi je obučena u roze komplet koji je oivičen nacionalnim bojama SAD, belom, crvenom i plavom, osmislio je Kriz Benz, stilista prve dame Amerike, Mišel Obame.

Foto: nitrolicious.com/blog

Ovom lutkom Matel, firma koja je proizvodi, i White House Project, žele da prenesu poruku o beskonačnim mogućnostima žena čemu devojčice treba učiti od malena, i slične projekte su sprovodili u ranijim predsedničkim kampanjama, od 1992. godine.

Lutka će biti dostupna u prodaji od avguta ove godine u četiri verzije, kao belkinja, Afro Amerikanka, Azijatkinja ili Hispano Amerikanka.

Što se tiče političke poruke koju će poslati, fanovi će biti pozvani da joj pomognu preko Tumbrl i Instagram stranica koje će biti dostupne naredne nedelje.

Foto: nitrolicious.com/blog

Foto: nitrolicious.com/blog

U 53 godine, koliko postoji, devojčicama je Barbi lutka predstavljena u preko sto profesija, od manekenke do lekara, zbog toga, autori ovog projekta smatraju da će Barbi predsednica biti samo još jedno izdanje ove lutke koje će pomoći devojčicama da kroz igru shvate da imaju nepregledan izbor mogučnosti.

SAD se nalaze na 90. mestu u svetu po zastupljenosti žena u parlamentu, sa samo 16,8 mesta u kongresu, a samo 12 njih su guverneri i gradonačelnici.

Iako žene čine 50% radne snage i većina njih ima diplomu koledža, koliko god da je stav prema ženama promenjen, postoji kulturna prepreka da su žene predodređene prvenstveno za ulogu majke i domaćice.

Nadamo se da će ova Barbi inspirisati devojčice da budu lideri, bilo u svojim školama, učionicama ili zajednicama. Znamo da igra često bude prvi korak ka ostverenju snova – izjavila je brend menadžerka Matela, a zašto jedan od tih snova ne bi mogao da bude i – želim da budem predsednica.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*