Home / Porodica i zdravlje / Zašto treba jesti banane
Zašto treba jesti banane

Zašto treba jesti banane

Ako ste od onih koji retko jedu banane, evo malo informacija zbog čega ih treba jesti, bar jednom nedeljno, ili zašto banana povremeno može da vam zameni obrok.

Banane imaju nizak sadržaj soli ali visok sadržaj kalijuma pa su dobre protiv bolova u mišićima, ako se bavite sportom, odlazite u teretanu, plesom, uvedite banane u ishranu.

Ako ste skloni tome da na stres reagujete bolovima u stomaku, dobro je da jedete banane jer sprečavaju stvaranje želudačne kiseline koja je odgovorna za onaj osećaj “čupanja” i mučnine.

Banane imaju dosta magnezijuma, gvožđe, vitamina C i bogate su vlaknima.

Imaju nizak sadržaj vode pa samim tim imaju dosta kalorija. Uglavnom se preporučuju kao međuobrok, odnosno užina, naročito onda kada se bavite nekim fizičkim poslom ili umnim koji zahtevaju dosta energije. Ako ste toliko zauzeti da pregladnite i razmišljate da trknete do obližnje pekare kako biste utolili glad i nastavili sa poslom, radije kupite dve banane koje vam mogu zameniti obrok i brzo vam obnoviti energiju, nego da jedete testo koje će vas samo učiniti tromim.

U 100 gr banane nalazi se 88 kalorija, 1 g proteina, 20 gr ugljenih hidrata, i nimalo masti.

Bananama uvek možete početi dan, pre nego što popijete kafu napravite milk šejk od jedne banane, 2 dcl mleka i kašičice meda, učinićete uslugu svom organizmu a i želudac neće variti „sam sebe“ kao što se dešava kad popijete kafu pre nego što doručkujete.

Od banane, Plazma keksa i pomorandže možete napraviti savršen voćni obrok i poneti ga na posao ako ne volite da jedete odmah po buđenju. Potrebna vam je 1 banana, 1 pomorandža i 50 gr plazma keksa. Bananu izgnječite viljuškom, dodajte Plazma keks, dobro promešajte a zatim u to dodajte sok od jedne pomorandže.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*