Home / Kafa sa tetkom / U visini očiju
U visini očiju

U visini očiju

Kupovina u supermarketima je veoma primamljiva, ali često ume da postane i prava avantura. Dok pravimo slalome u pokušaju da stignemo do cilja sa što je moguće manjim udarom na sopstveni novčanik, hajde  da se upoznamo sa  pravilom koje će našu kupovinu učiniti pre svega korisnom za sopstveno zdravlje a zatim i za pomenuti novčanik.

Pravilo glasi: radite vežbe dok kupujete, kada priđete gondoli, najpre čučnite a zatim se ispravite i podignite što više možete na prste.

Ne, ne radi se o nekoj šali ili praznoj priči, radi se o osnovnom pravilu pozicioniranja robe po hipermarketima i supermarketima, koje glasi:

–               Najskuplji  proizvodi se postavljaju u visini očiju

Svaka gondola ili polica sa robom je pažljivo isplanirana i podeljena, tako da dobavljači robe prilikom sklapanja godišnjih ugovora sa trgovinskim lancima, u skladu sa starom dobrom maksimom – koliko para toliko muzike, dobijaju mesto za svoje proizvode. Veći proizvođači i distributeri sa već pozicioniranim i dobro poznatim brendovima, u mogućnosti su da  odvoje više sredstava prilikom sklapanja ugovora i samim tim da obezbede svojim proizvodima najpovoljnije pozicije – to su one u visini očiju.

Najčešće su u pitanju najskuplji proizvodi, koji ne moraju da budui i najboljeg kvaliteta. Zato neka vam ne bude teško, a možeiI da bude veoma korisno, sagnite se ili čučnite, kada kupujete, ajvar, rezance, i slično, pogledajte proizvode iste vrste, koje stoje na najnižim policama ili se istegnite koliko god možete i proverite šta se nudi na onim najvišim policama. Iznenadićete se, veoma prijatno.

Autor: Dragana Amarilis

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*