Home / Kafa sa tetkom / Šta je bilo važno u 2011. godini – Google Zeitgeist
Šta je bilo važno u 2011. godini – Google Zeitgeist

Šta je bilo važno u 2011. godini – Google Zeitgeist

Google Zeitgeist svake godine predstavlja spisak najtraženijih reči u svetu, po državama i temama, što je način da saznamo kako diše svet, šta je ljude u svetu interesovalo i koji su najvažniji događaji u minuloj godini.

U video prezentaiciji koju je Google pripremio možete videti rezime ove godine, i možda bolje razumeti događaje koji su potresali svet.

 

Globalno, Rebeka Blek je izazvala veliku pažnju na Internetu izdavanjem svog pop singla „Friday“ koji je imao 167 miliona pregleda na YouTube. Pretraga sa njenim imenom skočila je za 10.000%  što je stavilo na prvo mesto najbrže rastuće pretrage.

Google je u junu mesecu lansirao Google + za društveno umrežavanje što je za tri nedelje nakon objavljivanja koristilo već 10 milona ljudi.

Mnogo se pretraživalo i o dugo očekivanoj igrici Battlefield 3 koja je u prvoj nedelji prodata u 5 milona primeraka.

Mnogo pre nego što se pojavio u prodaji, iPhone 5 je bio meta pretraživanja, masovno se guglalo se o njegovim karakteristikama. Dosta se pretraživalo i o iPad 2 koji je rasprodat sedam dana nakon što se pojavio u prodaji.

Smrt Stiva Džobsa, revolucionara u području tehnologije, navelo je milione ljudi širom sveta da ponovo gledaju video klipove sa njegovim govorima punim optimizma i kreativnosti. Pretrage o Stivu su porasle 982% у 2011. pto je deveta po redu najbrža rastuća pretraga na Google.

Kada je japanska vlada objavila da je naredila evakuaciju hiljade stanovnika koji žive u blizini nuklearne elektrane Fukušima, oštećene u zemljotresu, pretraga 东京 电力 (TEPCO) porasla je za 1.470% – osma najbrža rastuća pretraga na Google 2011. godine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*