Home / Porodica i zdravlje / Heineken – Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju
Heineken – Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju

Heineken – Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju

Kompanija HEINEKEN otpočela je novu fazu globalnog pristupa u ohrabrenju odgovornog konzumiranja svojih brendova. Nova tema pod nazivom “Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju” (Sunrise belongs to moderate drinkers) u svom središtu ima Heineken, najpoznatiji svetski premium brend u kategoriji piva.

Ova inicijativa je sastavni deo već nagrađene globalne kampanje „Otvori svoj svet“ (Open Your World), a kompanija Heineken je odabrala praznični deo godine da započne ovu kampanju kako bi povećala relevantnost i uticaj poruke, ali i skrenula pažnju javnosti. Milioni potrošača širom sveta biće u prilici da, preko Jutjub kanala kompanije Heineken, kao i putem socijalnih mreža i zvanične Heineken internet prezentacije pogledaju spot koji promoviše odgovorno konzumiranje  alkohola.

U spotu „Izlazak sunca“(The Sunrise) , koji traje 85 sekundi, kompanija Heineken pokazuje kako se njihov junak provodi do duboko u noć, odgovorno konzumirajući alkohol i noćni izlazak završava posmatrajući spektakularan izlazak sunca u društvu velike DJ zvezde Odri Napoleon.

Potrošači će biti u prilici da ovekoveče svoje najbolje fotografije izlaska sunca, označe ih haštagom #mysunrise, tvituju i pošalju ih na zvaničnu Fejsbuk Heineken prezentaciju. Sve slike će biti dostupne na Heineken fan stranici i biće uključene u dinamičnu aplikaciju na kojoj će fotografije, u zavisnosti od toga gde su snimljene, biti postavljene na mapu. Svake nedelje najbolje fotografije sunčevog izlaska biće postavljene na zid Facebook stranice. Takođe, između 12. decembra i 2. januara biće retvitovane sa @Heineken twitter naloga.

“Uživaj u Heinekenu odgovorno” je globalni naziv za sve odgovorne aktivnosti Heineken brenda. Integrisani pristup odgovornom konzumiranju “Uživaj u Heinekenu odgovorno” (EHR) lansiran je 2004. godine i od tada se EHR logo nalazi na svim bocama, limenkama, ambalaži i komercijalnoj komunikaciji na svih 189 tržišta na kojima se brend Heineken prodaje. Poruka o odgovornom konzumiranju prenosi se i preko reklamnih panoa kroz sponzorstvo UEFA Lige šampiona. Dodatno, kompanija ima više od 35 partnerstava sa organizacijama i institucijama širom sveta sa sličnim aktivnostima  odgovornog konzumiranja ostalih vodećih pivskih brendova.

.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*