Home / Kafa sa tetkom / BB – novi brend u svetu mode
BB – novi brend u svetu mode

BB – novi brend u svetu mode

Ono što je Merilin Monro za Amerikance, Sofija Loren za Italijane, to je Brižit Bardo za Francuze. Simbol senzualnosti i bezbrižnog života, Brižit Bardo je snimila 48 filmova pre nego što je 1973. godine odlučila da više ne snima, povukla se i posvetila borbi za zaštitu životinja.

Danas, kada je vidimo na fotografijama, možemo steći utisak da je neuredna žena, uglavnom zbog neukrotive kose, ali Brižit Bardo je u svojoj u 77. godini i dalje lepa, ne stidi se nijedne svoje bore kao ni svog nagog tela.

Svojevremeno, pored toga što su je smatrali jednom od najlepših žena sveta, Brižit Bardo je diktirala modu i određen životni stil koji bi  jednostavno mogao da se nazove – radost životu, i uticala je na generacije i generacije žena.

Iako veoma dugo daleko od javnog života, Brižit Bardo je ovih dana izazvala pažnju javnosti time što je pristala da potpiše modni brend sa firmom Ternai koji je inspirisan modom koju je diktirala, i ovo je prvi put da se njeno ime koristi u svetu mode.

Prva kolekciju najavljenu u septembru ove godine čine uglavnom letnji komadi garderobe, šortsevi, kupaći kostimi, heklane haljine, kupaći kostimi i retro haljine, preko 200 različitih modela, a svaki od ovih komada odražava stil Brižit Bardo, epohe u kojoj je živela kao i pop muzike poluparne u to vreme.

Kreatori ovog modnog brenda kažu da je sve spremno za globali uspeh, imajući u vidu da je već preko 500 prodavnica širom sveta naručilo pojedine komade iz ove kolekcije.

Pariska publika će ovu kolekciju videti na proleće a prvi primerci će biti u prodaji u januaru naredne godine, po cenama od 100 d0 400 eura.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*