Home / Kafa sa tetkom / Porodično stablo jednog brenda
Porodično stablo jednog brenda

Porodično stablo jednog brenda

Brend je garancija kvaliteta. Vodimo računa o svom izgledu i koristimo samo vrhunske proizvode, recimo šminku ili proizvode za negu kože L’Oréal. Neka košta šta košta, ta je kozmetika,brend po našoj meri i ne odustajemo od kvalitetnih proizvoda.

Postoje razne tehnike osvajanja tržišta. Kada nekoj kompaniji dobro ide, pozicionirala se na tržištu sa svojim brendom, u ovom našem slučaju, kreme za negu lica ili  dekorativna kozmetika, onda ta firma stvori i drugi brend,  koji se naziva  second-label twin, ili sestra bliznakinja. Ta druga, mlađa setra bliznakinja je obično brend, koji je namenjen grupi potrošača sa plićim džepom. Dakle osnovna razlika, bez obzira na agresivnost marketinške kampanje je u ceni. Zatim se sa osvajanjem tražišta širi i porodica, dođe tu i sestra od strica. Sada imamo brend koji je namenjen maldim devojkama i tako redom.

A kako to izgleda na primeru  L’Oréal –a.

Osnovni brend, L‘Oréal 

Mlađa sestra Garnier

Sestra od strica  Maybelline 

Da ne nabrajamo dalje, porodica ume prilično da se proširi. Sve to lepo može da se vidi na sajtu  L’Oréal –a.

Tu su nabrojani svi brendovi ove firme, ovi navedeni I još poneki, koji se nisu baš pozicionirali na ovim prostorima.

Ovo je samo jedan primer. Zato pre nego što otvorite novčanik, dobro razmislite da li je samo kvalitet ono što plaćate ili ste podlegli marketinškim trikovima.

Autor: Dragana Amarilis

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*