Home / Kafa sa tetkom / SYOSS kolekcija – bez očekivanog kvaliteta
SYOSS kolekcija – bez očekivanog kvaliteta

SYOSS kolekcija – bez očekivanog kvaliteta

Slogan kolekcije SYOSS je profesionalna, nega, oblikovanje i bojenje kose. Paleta proizvoda obuhvata uglavnom sve proizvode, koji su neophodni u savremenoj nezi kose: boja za kosu, šampon, regenerator, lak za kosu i pena za oblikovanje kose.

Ovu kolekciju je lansirala kompanija Henkel, Slogan – profesionalna nega  vam je poznat i iz televezijske reklame.

Pitanje koje se nameće je šta je to u ovoj kolekciji što joj daje atribut profesionalne nege i po prirodi stvari uzdiže na neki viši nivo od drugih proizvoda, te vrste, koji su dostupni u maloprodaji.

Prvo što upada u oči je prilično sveden dizajn porizvoda, crne boje, koji  verovatno treba da ukaže na ono što slogan poručuje, izbor profesionalaca, kvalitet proizvoda a ne dizajn.

Zatim tu je i pakovanje, prilično neuobičajeno u maloprodaji, recimo kada su šamponi u pitanju – 500 ml. Veća pakovanja, koja se mogu uzeti za poređenje su obično 400 ml, dok su manja najčešća (250-300 ml). Tako da nas to stavlja pred matematičke izazove, izračunati, koji je proizvod povoljniji, rezultat ne ide u korist SYOSS-a.

Redovna cena šampona od 500 ml  je 408 din u Maxi objektima na dan 23.09.2011.

Lak za kosu je u pakovanju od 300 ml, razlikuje se ponovo u odnosu na uobičajena pakovanja, 250 ml,  redovna cena u Maxi objektima 412 din.

Do sada se prikaz bavio, koliko toliko formalnim stavkama (ako cenu možemo da ubrojimo u tu grupaciju).

Pena za kosu – kod ovog proizvoda ću vam navesti samo svoje lično iskustvo, od 3 pene za kosu, koje sam koristila, jedna je postala neupotrebljiva odmah po kupovini, pošto je pukla kapica, tako da nije mogala da se aktivira ni na koji način, druga je negde polovini korišćenje počela da se „kvari“, tj. pena više nije izlazila kao pena, nego kao mešavina pene i tečnosti, treća je bila u redu. Mnogo propusta za profesionalni pristup nezi kose.

Boja za kosu -  Koristila sam 7-6, zlatno plavu boju. Nakon farbanja naravno nisam imala nikakvih primedbi, sve je bilo u redu. Posle svakog pranja, boja je polako nestajala, da bi posle 7-8 pranja kosa bila, onakva, kakva je bila pre korišćenja ove boje. Da podsetim oznaka na boji je – trajna boja za kosu.

Redovan cena u Lilly parfimerijama 419 dinara.

Akcijska cena 02.9-29.9.2011 – 315 dinara.

Ključne reči:   oprez, konsultacija sa korisnicima pre kupovine.

Napomena: postoji i kolekcija za muškarce  Syoss Men.

Tetkina ocena, data na osnovu kritike za kvalitet pakovanja (pena), kvalitet proizvoda (boja za kosu) neopravdano visoke cene i korektnog kvaliteta šampona i regeneratora.

Ocena od 1-9

 3 (tri)

Autro: Dragana Amarilis

  • http://twitter.com/#!/samrich_ samrich_

    u potpunosti se slazem, ja sam koristila takodjer farbu, tamno smedju i nista nakon 3 sedmice nema boje, a ocekivala sam da su bolji…

    • mare

      ja sam se danas ofarbala tamno smedjom nijansom. a kad sam ispirala farbu kosa mi je bila kao slama, za razliku od garnierove farbe gdje bude bas mekana a o lorealovoj da ne pricam. pa ja ne znam sta je to, ali sve se farbe brzo ispiraju kao da su kolor samponi :(((

  • http://amarilisonline.com/ Dragana Amarilis

    Veoma je važno da znamo šta kupujemo, da podelimo iskustvo i da ne kupujemo samo marketinške slogane. Podelom iskustva borimo se za više poštovanja od strane proizvođača. Dakle, ne odustajemo, istražujemo i dalje!

  • Pingback: Tetka Amarilis – Tetka.rs « (m)Amarilis Online

  • Pingback: Šatiranje za 20 minuta | Tetka